Bilder

Här är några bilder på Eroz. Jag försökte få till några stämningsfulla höstbilder ute. Men det var lättare sagt än gjort. Det har varit fullt av mygg här. Man kan nästan tro att vi befinner oss i Österfärnebo (som visst ska vara ett av de myggrikaste ställena i Sverige..) och Eroz uppskattar att jaga de små surrande insekterna.







För ovanlighetens skull har jag och Eroz fastnat på bild tillsammans. Jag har dock fått ta den själv, man har ju långa armar ;) Vår kille är en liten klippa. När jag har varit i Uppsala har han varit med mig. När jag har känt mig lite nere på kvällarna så har han sovit med mig i sängen. Han är verkligen guld värd. :)

Karlskoga

Husse och Eroz var ju faktiskt med i Karlskoga idag. Spännande! Tyvärr närvarade ju inte jag. Jag hade gärna velat vara där men just nu har jag annat jag måste prioritera. Så var det även i Norberg så vi missade det. Tråkigt!

Jag har avkrävt rapport av Jonas och om jag har tolkat honom rätt kom vi på 6.e plats.. med tre andra. Däribland borsan Moses. I uppfödargrupp så gick det ju bättre! Grattis! :)

Det här var ju Eroz första utställning och för att faktiskt inte ha övat ett dyft så tyckte J att det gick bra. Han fick nedslag på öronen. Vad var det jag sade Jonas? :p I ringen var det tydligen någon som hade en "nasse". Dvs Eroz favoritleksak. Det är inte lätt att bli frestad med en nasse inte hihi.  Det kommer ju fler utställningar och vi ska väl åtminstone ställa honom igen så att matte får närvara.

Jag återkommer när jag har fått lite mer utförlig information från min käre sambo och självklart ska jag kramas med Eroz när de kommer hem. Det känns så tomt att bara vara ifrån honom i någon natt. Han är en riktig knävovve  En mammig sådan :)


RSS 2.0