091217

Med tanke på att det gått galet lång tid sedan jag var inne här kanske en liten kort rapport ska avläggas.

Husse och jag har gått skilda vägar och vi har sålt Eroz till en Cirkus!




Hä, hä.. Skojade bara. :)

Både husse, E och jag mår bra. Vi jobbar bara lite (väl) mycket (money, money). Eroz får dock sin beskärda del av tiden och frodas och mår bra. :]

Något hus har vi fortfarande inte hittat eftersom frk envis (moi) har beslutat att vi ska renovera 1800-talsvillan. Ett projekt som lär ta sin lilla tid :D

Husse har tagit jägarlicens och håller på att lära sig fälla träd för fulla muggar. Själv har jag för första gången i mitt liv kört en motorsåg och fällt två träd (*host*, pinnar). Eroz älskar för övrigt att vara med ute i skogen bland det lilla vi gallrat. Självklart kopplad när träd fälls. Men när motorsågarna är av så skuttar han lyckligt omkring. Tänk er att få komma till pinnarnas paradis. Pinnar och kvistar så långt ögat kan nå! Finns det något bättre?

Han är fortfarande världens bästa hund och sover fortfarande tätt intill mig i sängen när husse jobbar. Ja, han får fortfarande göra det bara för att det är så mysigt. Han får dock tvätta tassarna först.. :)


RSS 2.0