090405

Idag är det ljummet vårväder. Vi har tänt en kasa med lite ris och skräp på en utav åkrarna. Eroz verkar inte bekymra sig om den utan klev glatt omkring i kanterna av kasan när den fortfarande pyrde. Hur som helst gjorde han sig inte illa så den var inte så varm.

Jag har städat och gjort lite vårfint i mitt rum. Jag har planterat om och bytt blommor och vilken skillnad det gör!  Eftersom jag har klämt in min gamla ektorpsoffa, soffbord och tvbänk här så ska lite småprylar införskaffas från ikea. Bla ett nytt sofföverdrag. I vår lägenhet i stan har vi i princip köpt allting nytt sedan vi flyttade in. Möblerna vi hade sedan innan passade inte in alls. Här däremot ser de enormt välmatchade ut. Med tanke på att rätt mycket tid spenderas här också så är det ju fint att ha det trivsamt.


Resten av kvällen bjuder på hemtentaplugg, en och annan promenad samt insläpp plus fodring av pållar. Thats all. :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Får kika in och säga grattis till eroz på 1 årsdagen idag , ni få ge han en bamsekram från hans syster Tessi

2009-04-06 @ 10:23:00
URL: http://gittan62.blogg.se/
Postat av: Ingela

GRATTIS TILL EROZ PÅ 1 ÅRSDAGEN!!!!1



Men Åsa vad fina bilder du har tagit!!!

Kram Kennelmamma



2009-04-06 @ 11:07:05
URL: http://www.123minsida.se/chiltanas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0