090713

Här var det länge sedan det blev några tassavtryck. Vi har haft fullt upp kan man säga. Höskörd, mitt nya jobb, saker som behövt fixas ute på landet.. Listan kan göras lång med saker som har behövt göras. Lite sol och bad har vi dock hunnit med. När Eroz väl tagit sig ut i vattnet första gången (man kan ju inte stå kvar på stranden när husse och matte försvinner ut i vattnet)  så har han simmat som om han aldrig gjort annat. Dock uppskattas det inte att man dyker ner under ytan. Då kommer Eroz till räddning :)

Jag trivs bra  på jobbet men nog hade det varit skönt med liite mer ledigt. Nåväl, pengar går före. Jag jobbar heltid så gott som hela sommaren. Eroz går det dock ingen nöd på :)

I lördags var vi på dop. Ett par goda vänner har fått små tvillingpojkar. Det var en trevlig tillställning. Efter lite trevligt sällskap så avrundade vi kvällen framför en film. Tydligen är jag inte lika bra på att pinka in mitt revir som E eftersom det började trilla in beundrarsms när vi kikade på film he,he :>

På söndgen var vi en runda på golfbanan. Husse spelade och jag och E gick med. Vädret var fint och E ville ju helst springa efter golfollarna.. :P Därefter blev det ett stopp på den stora och välorterade nya djuraffären. Vi kom därifrån med en grimma (till min ena häst) samt sele och klövjeväska åt Eroz. Han följde så snällt med in i butiken och provade ut både sin sele och klövjeväska så vi fick gratis prov på RC's rottisfoder som jag varit nyfiken på. Fodret verkar uppskattat men det är för tidigt att dra några slutsatser än..

Allting är således bra. Det finns dock inte mycket datortid numera. Min fina systemkamera har jag inte tagit ett kort med sedan vi kom hem från USA. Lite brist på inspiration tror jag bestämt. Men det kommer. Jag måste ju föreviga vår badpojke och ta lite fina bilder från landet.. :)

I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0