Badkruka (:

Idag har E nästan badat. Han har åtminstone frivilligt plaskat i vatten upp till magen. Medans kamraten Sasso glatt simmat för att hämta stora pinnar i vattnet. Eroz hämtade ett lock till en kakburk.. :)

Min intervju gick bra. Den 29:e har jag min första dag. Trevligt, trevligt! Det är alltså ett sommarvik, plus extrajobb under terminerna. Extra klirr i kassan är ju alltid välkommet när man är student. :)

Planerna för sommaren är alltså plugg plus jobb. Några veckor har jag dock ledigt ändå. Det var år och dag sedan jag hade någon sommarsemester så det ska bli skönt att få pusta lite också :)

Idag har City Gross öppnat här i stan. De öppnade vid 17.00 på kvällen och har öppet till 24.00. Husse och jag åkte upp för att kika lite. Eroz stannade hemma, och tur var väl det. Det var sådana köer att det tog oss 1½ timme. I normala fall är det fem minuters bilfärd.. Nåväl, City Gross har min stora kärlek: Cherry Coke. Dessutom har de en delikatessdisk med en utav mina andra must haves (som jag annars köper i Uppsala när jag har vägarna förbi): balsamico och chilimarinerad parmesan. Trevligt värre. Förhoppningsvis lägger köerna sig efterhand.. annars kan det hända att jag inte sätter min fot där igen :P

Vi har lite fina bilder på E på husses mobil. Dessvärre är usb-sladden borta.. Bluetooth fungerar ej då vi bara har min lilla lilla LG Notebook samt min andra,smått antika, laptop. Vår kära vaio är inne på service. Förhoppningsvis slutar servicen med att vi kan hämta ut en sprillans ny. I standardformat tycker jag inte att det är mycket som slår sony's vaio laptops..

Oj så mycket dravel det blev. Dagen har tärt på krafterna tror jag bestämt..

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0