Promenad vid havet

Idag har Eroz varit på morgonpromenad till havet. Han doppade t.o.m. tassarna i strandkanten :> Vi har bara låtit honom plaska i havet ett par gånger. Då var han bara en liten snorvalp och uppskattade inte alls iden att bada. Att sitta och yla på stranden var ju så mycket bättre haha.. Jag hoppas att det visar sig att han inte är en badkruka i vuxen ålder. Jag är nämligen ett riktigt blötdjur och kan glatt plaska runt flera timmar. Då vore det ju trevligt om vovve ville vara med på stranden och leka. Han har ju inget emot att duscha..?

På tisdag ska jag på en andra intervju. Om jag inte får stora skälvan förmodar jag att det går vägen? Det är åtminstone ett jobb som skulle passa min erfarenhet och person ypperligt vid den här tidpunkten.

Nu ska jag göra husse och Eroz sällskap ute på gården..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0