Mitt hjärta och jag

Jag och finaste E var ner till havet på kvällningen. Han doppade modigt nog tassarna. ;) Kopplet är på då jag var nojjig över att han skulle halka.. Dessutom har halsbandet åkt fram ser jag. Vi går inte omkring så givetvis.

Det är ingen höjdarkvalite på bilderna. Jag glömde min kära systemkamera i stan. Men ack så lätt det är att stoppa ner en vanlig digitalkamera i jackfickan.

E studerade svanar



och trivdes utmärkt.



På hemvägen så bar E duktigt hem ett stycke drivved, som jag ville ha med mig hem. Att han sedan lyckades putta ner mig i ett kärr så att mina nya, vita, fina Ralph Laurenskor, som jag köpte i NY, blev svarta istället för vita är förstås ett litet minus. Man får skylla sig själv om man tar finskor på hundpromenad :)

Efter att ha spårat min mor i skogen på hemvägen är jag övertygad om att E skulle bli en förträfflig spårvovve. Han vet vad det är frågan om min kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0