Ett litet tillägg

Efter att ha ögnat igenom min, synnerligt sparsamma, uppdatering här så bör några noteringar göras. Om inte annat för min egen skull. Snart är det ett år sedan jag skrev att husse i huset skulle ta jägarlicens. Därmed att jag inte trodde att jag skulle klara det själv pga skjutningen. Vem tror ni sköt skarpt första gången i vintras med mycket gott resultat? Jag.. :P 

Jag har enbart skjutit luftgevär tidigare och med stora mellanrum på senare år. När jag var en liten parvel så drillade min far mig flitigt dock och han sade då att jag skjöt bra (min far var själv en riktigt, riktigt skarp skytt och van jägare). Får väl hoppas att jag ärvt den förmågan. Det ska väl kunna bli något av en skotträdd tjej med peltorlurar också? ;) Jag får hoppas att jag hinner med en liten jägarkurs i sensommar/höst. Då kan husse och jag gå ut och jaga vildsvin med Eroz i höst... eller inte. Eroz lämnar jag nog helst hemma.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0